PAMU Pamela Komppa

pakkaus- ja brändimuotoilu
packaging and brand design

Pamela Komppa

Luonnollisen hyvinvoinnin intoilija ja teknisesti lahjakas pakkaus- ja brändimuotoilija, jonka mukavuus alue sijoittuu käyttäjäkeskeiseen ongelmanratkaisuun.

Natural health and wellness enthusiast, technically gifted packaging and brand designer who has a comfort zone in user-centric problem-solving.

Käyttäjälähtöiset myymälävisuaalit

Opinnäytetyössäni tutustun miten hyödyntää käyttäjälähtöistä lähestymistapaa myymäläympäristössä, suunniteltaessa ihonhoitotuotteille hyllygrafiikoita ja selkeämpää visuaalista kommunikaatiota. Käytän empaattisen muotoilun metodeja ja työkaluja tutkimukseni yhteydessä ja hyllykorttivisuaaleja suunnitellessa, ymmärtääkseni kuluttajan ihonhoidon tarpeita ja käyttäytymistä.

User-driven in-store visuals

 

In my thesis, I get acquainted with the user-driven design approach and how to utilize it in a store environment when creating shelf graphics and building clear communication. I use empathy design method and tools to research and understand the user behavior and their specific needs in skin care shelf card visuals. The designs are my proposals for Lumene and not an actual brief from the company.

TUOTEKUVAT & VISUAALIT/PRODUCT IMAGES & PRODUCT VISUALS: LUMENE Oy 

AINESOSAKUVITUKSET/INGREDIENT ILLUSTRATIONS: Anna Emilia Laitinen, kuvittaja 

 

 

Lahden Muotoiluinstituutin opinnäytetyönäyttely
6.5.–29.5.2019 / M19 Mukkulankatu 19, 15210 Lahti